GrabThis!!
-->

понеділок, 2 березня 2015 р.

Останні слова великих людей

Останні слова, які людина вимовляє на смертному одрі - найправдивіші в її житті. Вони можуть бути сумні, веселі, дивовижні чи саркастичні, але вони завжди справжні. 

"Здійснилося"

"Я образив Бога і людство, бо мої витвори не досягли тієї висоти, 
до якої я прагнув!"

Уїнстон Черчилль


"Як мені все це набридло"
( Під кінець дуже втомився від життя)

"Завтра тут мене вже не буде"

"Не задавайте мені питань. Я більше нічого не розумію"

Архімед
"Не затопчіть мої кола!"
(Римський солдат убив Архімеда, після того, як римська армія увійшла в Сіракузи, незважаючи на вказівку не чіпати вченого. Це сталося у той момент, коли він малював на піску чергову геометричну формулу.)


"Аплодуйте, друзі, комедія закінчена" 
(Plaudite, amici, comedia finita est)
(такими словами традиційно закінчував будь-яке представлення Комедії Дель Арте)


"Дім" 
(надряпав Канцлер Німеччини на аркуші паперу)


"Франція, армія, Жозефіна!"

"Це я - Бадді ... Мені холодно"
(знаменитий письменник, автор "Сніданку у Тіффані", помер у 59 років від цирозу печінки, викликаного через безмірне вживання наркотиків.)


"Я жив, як філософ, а вмираю, як християнин!"

"Убивче забарвлення! Одному із нас доведеться звідси піти" 
(Він помирав у кімнаті зі шпалерами, які зовсім не мали смаку. Смерть, що наближалась, не змінила його ставлення до життя. Після цих слів він пішов)


"Чому б ні? Крім того, вона все одно належить Йому" 

(це його відповідь на пропозицію священника помолитися, щоб "Господь прийняв його душу до себе")

"Все ... більше не можу" 
(у Шопена була панічна боязнь бути похованим заживо)

"Де мій годинник?

"Курт Рассел"
(це він надряпав на папері, що це таке і хто це - не відомо й досі. 
Акторові Курту Расселу було тоді 15, і він ще зовсім не був актором)


"Так я і не дізнаюся, чим все закінчиться" 

"Сьогодні-то я вже точно добре висплюся"

"Є тут хоч одна душа, здатна мене зрозуміти?"

"Увімкніть світло - я не хочу повертатися додому в темряві"

"Іду шукати велике "Може бути"

"Це битва дня і ночі. Я бачу чорне світло" 

"Він би мене врятував"
(перед смертю згадав одного зі своїх літературних героїв, досвідченого лікаря Біаншона) 


"Смак смерті на моїх губах ...
Я відчуваю щось, що не відноситься до цього світу" 

"Доводиться платити за всі дурниці, вчинені в житті"

"Випийте за мене, випийте за моє здоров'я,
 ви ж знаєте, я вже більше не можу" 

"Вмирати легко, ламати комедію - важче"

"Я готова, хлопчики" 
(сказала і послала солдатам, які цілились в неї, повітряний поцілунок)


"До побачення. Якщо ми ще зустрінемося ... "

"Знаєте, дорогий, зараз не час заводити собі нових ворогів"
(відповів на пропозицію священика "відмовитися від диявола в серці своєму")



"Ніхто не знає кінця.
Потрібно померти, щоб дізнатися, чим насправді все це закінчується,
хоча у католиків на цей рахунок свої надії"



"Це ти, дурепа?"

На жаль останні слова Ейнштейна залишилися невідомі,
тому що доглядальниця не розуміла німецьку
За матеріалами: excitermag.netlossofsoul

Дякуємо Вам за увагу до публікацій нашого блогу. Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів (сайдбар членів блогу ліворуч).

2 коментарі:

  1. Цікава інформація і чудо блог. Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякуємо, пані Світлано, за добрі слова! Будемо щасливі бачити Вас в числі постійних читачів блогу!

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...